21 Şubat 2010 Pazar

bugüngünlerdenbeşyüz

bugün sepetçiler kasrında
82 yaşında
sami dede oldum.
-
kör bir vatandaşın vapura binmesine yardım ettim.
-
eminönü vapurunda hayatımda *ilk kez* sevimli bir çocuk ve yakışıklı bir oğlan gördüm.
-
kadıköyde 3 saat şatıl bekledim.3 bardak çay, 1 türk kahvesi içtim.sonra da pilavcıya gittim.dün geceden canımın çekintisini giderdim.geri döndüm bi çay daha içtim.
-
şemsiyemi buldum.hırkam kayıp.
-
bir eşcinselle tanıştım,sigara içtik,yürüdük.sonra ayrıldık.
-
çok sigara içtim ciğerim düştü.
-
çok yalnızım lan
-
ehe mehe
-
uğurun 3. göz bebeğinden korktum.
-
öğlen yemeğim ve fıstıklı baklavam beleşe geldi.
-
çok pis hissediyorum.
-
ödevim var.
-
yoruldum.
-
hiçbir şey anlamadım.
-
üzüldüm.
-
yatças kalkças yatças kalkças geççek.
-
ıslak odun lazım
-
susadım, çeşmeye gitmez olaydım.
-
elinden bir tas su, içmez olaydım
-
yolum düştü köyünüze
-
varmaz olaydım
-
inmez olaydım
-
o gül yüzüne
-
bakmaz olaydım
-
ferdi tayfur ezberlemişim.
-
(Y)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder