16 Temmuz 2010 Cuma

hiçbir şey üzerine

o kadar düz bir hayatım var ki, bu beni çok mutlu ediyor. ne bir derdim ne de bir tasam var. hiçbir şey yapmayınca ve insanlarla mesafeyi korudukça sorundan ve sıkıntıdan da uzaklaşıyorsunuz. şu an yurttayım, odamda. kimse yok. az önce en sevdiğim yiyeceklerden biri olan zeytinyağlı ve kekikli domates salatası yedim ve üzerine de 2. sigaramı yaktım. 2 saat sonra derse gideceğim ve 2 saat içinde de ders için yarım kalan okumalarımı tamamlayacağım. sonra eve gidip valizimi hazırlayıp, ailemle 10 günlük bir tatile çıkacağım. sonra gelip yaz okuluna devam edeceğim.

önceden beri tanıdığım insanlarla ve önceden de sık sık gittiğim mekanlarda saatlerce oturmaktan keyif alıyorum. ayrıca dün o kadar keyiflendim ki nargile bile içtim.sonra uğura gittim, film izleyip çok güldük. sonra da o kendi yatağına yattı ben de kendi, konforlu kanepeme yattım. çok sıcaktı. 45 dakika uyku öncesi muhabbet ettik. uykum kaçtı. sonra müzik dinleyerek uyuyayım bari dedim. en sevdiğim şarkı çalarken, şarj bitti ama sıkıntı etmedim. sabah kalktım, mihrimah sultanda tuvalete girdim ve kendime bir çay ısmarlattım. daha sonra da şatıla binip okula geldim. her şey çok güzel. düzlüğü çok seviyorum. her şey kusursuz. inşallah hayatıma cebren ve hile ile birileri girmeye çalışmaz. çok üzülürüm bu naif düzenim bozulursa... bozulmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder