26 Mayıs 2010 Çarşamba

"ABİ BEN SARHOŞ OLUYORUM TELEFONU BENDEN SAKLAYIN" kızı.

Bugün Ayşegürt ile çok fazla boş vaktimiz olduğu için kızlar üzerine bir lecture verdik. Bakın, birkaç kız tipi var şu dünyada. Ama anlatacağım, tecrübeyle sabittir ki bence en iyi tespit de budur;

Evet, geliyor...

"ABİ BEN SARHOŞ OLUYORUM TELEFONU BENDEN SAKLAYIN" kızı. Bu kızcağız belli ki sevgilisinden yeni ayrılmış, yahut eski sevgili obsesyonu olan biri. Her sarhoş olduğunda cep telefonunu eline alıp kısa mesaj yollamaya, bazen de aramaya teşebbüs eder aslında o anda onu hiç de sallamayan eskisini. Bunu bilip, ertesi gün yaptığından çok utandığı için, arkadaşlarından telefonunu ondan uzaklaştırması için ricada bulunur. Ama bu kız yılmaz. Telefonu, atıyorum Ayşe' ye vermiştir; "Bak Ayşe ne kadar darlarsam darlıyim sakın telefonu bana verme, alimallah Ahmet' e mesaj filan atarım, çok sakat yani" diyerek devir teslim töreni yapar. Bu güzelim kızımızın kanına alkol karışınca ve kafası gerçekten iyi olunca, O' nu, değil Ayşe, Fatma bile durduramaz. Ne yapar ne eder, o telefonu alır, Ahmet' e mesaj atar ve ertesi gün yine pişmanlık ve utanç ikilisiyle gargara yapar;

-Ayşe telefonumu versene
-Veremem, verme dedin. Mesaj mı atıcan Ahmet' e?
-Yok abi ne mesajı ya annemi aricam, bugün eve gelemicem diycem, versene.
-Ya bak yalan söyleme...
-Aaa ciddiyim ya deli misin, anneme haber vermem lazım.
-Üf tamam hadi ara, sonra hemen geri ver.
-Ollee..eeöö taaam hadi.

Kızımız gözlerden ırak bir köşeye geçer, telefonun tuş kilidini açar, menüden kısa mesaj yaz a basar ve fiti fiti yazmaya başlar; "snİ cok öaszledim, nabhwer?"
Ha bu arada belirtmeli miydim? mesaj alıcısı tabi ki annesi değil, Ahmet'tir. Ta kendisidir. Ahmet'in ta kendisidir. (Şaşırmadık)
Mesajı yazarken yüzüne saçma bir gülücük konmuştur, hani sarhoşken işemeye gittiğinde "dönünce şu espriyi yapayım iyisi mi" diye düşünürken yüzüne iğrenç bir tebessüm yerleşir ya, hah işte ondan...
Kızımız arkadaşlarının yanına döner, Ayşe telefonu tekrar kapar. Aslında pek inanmamıştır ya annesini aradığına, niyeyse göz yumar. Ah deli kız deli kız, hiç akıllanmayacaksın değil mi der.
Kıza cevap gelmez
Kız üzülür
Kıza cevap gelmez
Kız üzülür
Kıza cevap gelmez
Kız içer
Kıza cevap gelmez
Kız içer
Kıza cevap gelmez
Kız sızar.

Ertesi sabah telefonunda şöyle bir mesaj görüp kendini tokatlamaya gider;

"Selam, dün gece mesaj atmışsın da bir şey anlamadım. Sanırım yanlışlıkla oldu. Hoşçakal."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder