2 Ağustos 2010 Pazartesi

very fakir günler

ezgi:
tamam.acıkınca da en ucuz ne var?
Uğur:
evde yeriz
ezgi:
evde ne var lan
Uğur:
alırız
şu an bişey yok ama
alınır nedir
ezgi:
biz istersek olur.

o zaman odadan kepek ekmeğimi de yanımda getiricem bi de zeytin ezmesini
acıktıkça yeriz

Uğur:
canın sağolsun
ezgi:
çok akıllı birisiyim gercekten.
Uğur:
harikasın
ezgi:
net makarna döner o zaman.
ama ben geldiğimde dia kapanmış olur
Uğur:
dışarı çıkcam ben birazdan eve alır korum
ne yemiyon sen
ezgi:
tamam dur
Uğur:
onu söyle ona göre yediğini alayım
ezgi:
o zaman alıcaklarını söylüyorum; 1 paket makarna, sosis, domates ama küçük ve sert ve kırmızı olsun.
tereyağı var mı?
bi de tost makinesi?
Uğur:
sosisi unut
ezgi:
bunlar varsa hayat bayram olabilir
niye unutiyim sosisi

Uğur:
çeri domates
parasal
ezgi:
lan ne var ikiye bölücez işte parasını
Uğur:
dfagdaf
ezgi:
tereyağı var mı?
Uğur:
yok galba
ezgi:
ağzına sıçam
Uğur:
bakmam lazım
ezgi:
git bak. yoksa al
Uğur:
abi tereyağı kilo yapar
mal mısın
ezgi:
yağ var mı?
Uğur:
sıvı var
ezgi:
sekerin?
Uğur:
HELVA YAPALIM
ezgi:
YA O ESPRİYİ BEN YAPICAKTIM
Uğur:
heheheheheehee
baltalarım
ezgi:
göts.
ya tost makinası var mı asıl?
en önemlisi o
zira tost makinasıyla harikalar yaratabiliriz.
Uğur:
var
ezgi:
tamam.geliyorum.
beyaz eşyayı tamamlamışsın
oturma grubu ve yatak odası da kız tarafının.
Uğur:
ay çok şeker
ezgi:
bi şey dicem bi de ben yarın aksama kadar kalırım söyliyim yani.
aa laptopumu da getiriyim lan wireless var kehkehkeh
di mi?
onaylasana

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder