8 Eylül 2010 Çarşamba

imdat

Son zamanlarda arkadaşlarımdan ve blogumu okuyanlardan aldığım yorum ve eleştirilere istinaden böyle bir açıklama yapma gereği duyuyorum;

birincisi, blogumda yazdığım "çok içki içen kız imajı" için şöyle bir eleştiri aldım; "sen çok içki içmezsin ki !"

ikincisi eleştiri ise şöyle; "sen hiçbir zaman yurt odandan çıkmayan bir insansın. "


şimdi ise bunların neden böyle olduğunu açıklayayım;

interneti, ya da blog sayfamı biraz farklı kullanıyor olabilirim.
şizofrenik bir durum söz konusu.
olduğum insanı buraya yazsaydım aslında pek de heyecan verici olmazdı hikayeler ve yazdığım diğer kayıtlar. üstelik burası benim günlüğüm değil. yaşadıklarımı buraya aynen aktarmak benim için de hiç heyecan verici bir şey değil.
olmadığım birisi gibi kendimi gösteriyor olmak, burda yazdığım gibi birisi olmak istediğim manasına da gelmiyor. hatta ekseriyetle böyle birisi olmayı reddediyorum.
fakat buna rağmen kendimi bu şekilde ifşa etmemin sebebi, benim, bugüne dek burda yazdığım bir insan gibi olmamam için darlanmış, sıkıştırılmış, katı kurallarla büyütülmüş bir insan olmamdan kaynaklanıyor. bütün bunları yaşıyormuşçasına, konforlu odamın konforsuz koltuğunda oturarak sarhoşmuşçasına, aşırı serbest biriymişçesine yazmam işte bu yüzdendir. bu hayatı realitede tecrübe etmeye yerim, iznim, zamanım olmadığı için, ancak burada yaşayabiliyorum.
içimde, aşırı baskıdan, kısıtlamalardan, anlamsız katı kurallardan dolayı son derece ezik bir şekilde büyüyen birisinin daha olduğunu belirtmeliyim. bu da benim suçum olmadığı için, bunu bu kadar rahat söyleyebiliyorum, çekinmeden.

yalan söylemediğimde, arkamda telaş ve tedirginlik duymaktan yorgunum.
yalan söylediğimde arkamda telaş ve tedirginlik duymadığım için rahatım.

umuyorum ki, 2-3 sene içerisinde hem eğitimim, hem de kendim için en iyisini yapıp, su anda yaşadığım ortamdan bir süreliğine (belki de uzun bir süreliğine) sıyrılmak arzusundayım.

bana çok özgür bir ortam yarattığını söyleyen kişi ve kişiler, benim özgürlüğümü kendi özgürlük anlayışları ile çerçevelendirdikleri için, özgürlüğümü kısıtlayan en baş kişilerdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder