8 Eylül 2010 Çarşamba

The Social Network- 2010



"The Social Network", dün trailerını izleme şansı bulduğum, henüz vizyona girmemiş, bir David Fincher filmi. Başrollerinden birinin Justin Timberlake olduğunu da söylemeden edemeyeceğim. Evet, cry me a river Justin.
Film, sadece trailerından anladığım kadarıyla, bir Facebook filmi. Ya da galiba bir "Mark Zuckerberg ve Facebook" filmi demek daha doğru olur. Ben, evet, internetin, sosyal paylaşım sitelerinin kölesi ben, bu filmi heyecanla bekliyor ve deliler gibi merak ediyorum. Umarım sadece, okul yaşantısında ezik olan bir herifin yükseliş hikayesi değildir. Zira bana kalırsa, Facebook üzerinden çılgın metaforlar dönebilir. Bütünüyle modern toplum eleştirisi yapılabilir ve bence en önemlisi de, dış mihrakların facebook üzerinde oynadığı oyunların analizi yapılabilir...hatta tam tersi de olabilir. Beynimize iki vitamin girsin diyor, filmin müthiş trailerının linkine paslıyorum sizi. Creep cover' ı için ise yorum yapmıyorum. yok yapıcam, hayvan gibi güzel olmuş.
buyrunuz;http://www.youtube.com/watch?v=53OUHupfqws

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder