22 Eylül 2010 Çarşamba

vapurda,

dün akşam karaköy' den kadıköye vapurla geçiyordum. uzun zamandır iphone almak istediğim için vapurda yan tarafta oturan janti giyinmiş, iphone'uyla oynayan adama bakıp, ulan simdi o telefon benim olsa ne iyi olurdu diye düşünürken, adam, iphone'unun kamerasını açtı. karşısında oturan kızın bacaklarının fotoğraflarını cekmeye başladı. tuşa her basmadan önce etrafı kolaçan ediyordu. beni hiç farkedemedi. kızın eteği kısa değildi. iphone'un ekranı eşek kadar olduğu için, adam ne kadar saklamaya çalışsa da her şeyi gördüm. felçli ali rıza bey gibi sesler çıkararak rahatsız etmek istedim ama nafile. orada bağırıp çağırmak, adamı herkesin içinde rezil etmek isteyip, vapurdan indikten sonra olabileceklerden ve "SANANE? SENİN BACAKLARIN MI?" cevabını duymaktan bile korktum. hiçbir şey yapamamak ve gözlerinin önünde yaşanan orospu çocukluğu karşısındaki çaresizlik çok çirkin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder