7 Nisan 2010 Çarşamba


4 saattir camda duran çekirgemsi uçan sinek ile beni yaratan aynı olamaz.olmasın lütfen.git burdan asagılık. rahat bırak artık bizi. sactıgın dehset yeter. böyle zulüm görülmedi diye abartıyormusum mesela. cok sıkıldım. antropolojiyle kesinlikle ilgilenmiyorum ama british law hakkında sorularınız olursa özelden iletişelim. yani eger eksisözlük okumaya üşendiyseniz, ben üşenmedim, okudum hepsini.anlatırım.öyle demek istedim. öyle iyi biliyorum hukukun üstünlüğünü. kekremsi bir tat bırakmıs haspamın ağzında. öyle ağıza sıcılır arkadas. o ağız değişsin, o kilitler de acılsın lütfen.

yahiyahiyağ i'm your butterfly, i need your protection, be my samurai.

bugün tüm derslerim iptaldi.ilginc. saat 10.00 da kalktım.su an saat 00.31.
yalnızca 3 cümle yazdım.
içi boş elmalı cappy kutusuna sigara izmaritleri sığmaz oldu. ama browni intense leziz. piç kuruları hep daha iyisini yapıyorlar.

"çok şey var" dedi sinem. cok haklı. cok fazla sey var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder