6 Nisan 2010 Salı

Loser.

az önce sigara icmek icin odamdan dısarı cıktım ve asağıda bir kız ve sabancı sweatshirtlü bir oğlanın konuşmasını dinledim. cocuk resmen murat bardakcı, halil berktay, ilber ortaylı, konjonktür, günümüz çağında, postmodern, sosyolojik olarak, determinasyon ve semih kaplanoğlu diyerek kızın aklını başından aldı. birlikte çay içmeye gittiler. bense bitmiş sigaramı havalandırıp vole çakmayı denedim ama ıskaladım. emaan diyip odama geldim. iki kere stumble yaptım, zaytungu kontrol ettim, taksim' in delisi cenk videosu izledim, okumam gereken makalelere baktım."of cokmus lan" diyip geri bıraktım. kitap okumaya basladım, "enerjimi makalelere vermeliyim, iyisi mi simdi bununla kendimi yormayayım" diye ona da son verdim. bir stumble daha. "dur bu son bak valla.bi daha yaparsam annem babam ölsün" diye kendi kendime söz verdim. 20 saniye sonra bir stumble daha yaptım. "sanki benim dememle mi ölcekler yea" diye kendimi sakinleştirdim. 3-4 hafta önce istiklalde tesadüfen katıldığım bir eylemde elime tutuşturulan sert sloganlı pankartla 3 tane sabancı sineği öldürdüm. daha kesin vardır köşede bucakta diye odayı sinsi gibi kolaçan ettim uzun süre.

bu gece cok uzamadan yatmalıyım.

iyi geceler hayat. ben uyurken lütfen cok acayip bir şeyler olmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder