5 Haziran 2010 Cumartesi

AMAN YA, SENLE DE HİÇ KONUŞULMUYO HA.

baba benim adım niye ezgi?
-bunu 21 sene sonra tekrar gündeme getirmenden rahatsız oldum.

baba ben ölsem ağlar mısın?
-git burdan.

baba yae, ben erkek olsam acaba nasıl olurdum?
-pipili.

baba sence ben güzel miyim?
-evlenebilirsin bence.alan olur seni. ("giderin var" ın ebeveyn ağzından çıkmış hali)

baba saçlarımı beğeniyor musun?
-bi tarafı sarı, bi tarafı kahverengi.
evet, yani?
-her iki taraf da ayrı değerlendirilmeli.

baba sence benim bir tarzım var mı? varsa güzel mi?
-ne biliyim.

baba sence benim en sevdiğim şey ne?
-cüzdanım?
aşkol.

şş senle iyi kanka olduk ha.
-ben kadıköye gidiyorum, gelirsen kısa mesaj at.



yalnızlıktan babasını darlayan e.h.(21)' den uzun süredir haber alınamıyor.
IHA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder