10 Haziran 2010 Perşembe

Kendime Yeni Kararlar Aldım. Yer Misin?

odaya gelirken bir kız telefonuna bakıp gülümsüyordu. ah ne güzel telefonum var diye değil elbet, mesaj atmıştır birisi.kızın da hoşuna gitmiştir. çocuktan da hoşlanıyordur belki. ondan gülümsemiştir.

*
hani aşık olmaya başladığınızda çok heyecanlanırsınız da midenizde kelebekler uçuşur ve inanılmaz ilginç bir basınç çöker ya göğüs kafesinin biraz altı, midenin biraz üstündeki yere, bence dünyanın en güzel şeyi o işte. hani sonunda hidayete ermesen bile, "oha ne kadar güzeldi ya" dersin. çünkü gercekten cok güzeldir. şaka şaka bence bokum gibi bi şey. heyecanlanırsın, sonunda cocuk seni istemezse iğrenç bi insan olursun. hiç mide filan kalmaz. o basınç bildiğin acı dolu krampa dönüşür ki bence hiç gerek yok. dertsiz başınıza dert almayın.

*
kadınlar neden kıllarına "tüylerim" derler? kıl işte. insanda tüy olmaz ki. demişken bak ne geldi aklıma, ya siz de ağdacınızla akp hükümetini eleştiri bombardımanına tutuyor musunuz? benim fatoş abla yardırıyor da yardırıyor. yani bazen kendisine katılmadığım noktalar oluyor ve karşı çıkamıyorum çünkü güç /yani ağda/ onun elinde. ama mesela hani, "cnm sachlarn ck qüseL olmush, maniqürün yni mi? kaşLarı alıo muyuss? " gibi konuşsak daha bi iyi değil mi? bazen de lazım değil mi bu muhabbetlere dahil olmak bir kız için?
fatoş abla yeter.ben ağdacı koltuğunda dış güçlerin üzerimizde oynadığı oyunları konuşmak istemiyorum galiba.evet ya kesin istemiyorum.

*
geçen gün annem beni ekmek almaya migrosa gitmem için çok darladı. sonunda kabul ettim. giyindim. çıktım. siteden de çıktım. minibüs durdurdum. binerken "hasiktir" dedim. geri döndüm. migrosa gittim. ekmek aldım. eve döndüm. yattım.

*
geçen haftaydı, çok geç yatmıştım. sabah çok zor kalktım ve gözüm filan şişmiş, çişim var, susamışım, uyanamamışım, başım ağrıyo filan ve oda arkadaşım olan çinli geldi ve, "Türkiye 'deki institutionlar hakkında ne düşündüğünü çok merak ediyorum, anlatır mısın" dedi. Bir çinliyle yaşamak çok zor.

*
hani mesela bi gün okula gitmezsin. evde ense yaparsın. keyfin inanılmaz yerindedir. "ahah salaklar okulda şimdi dersteler" diye düşünür iyice gevrekleşirsin. ertesi gün okula gittiğinde, dün dersler boş geçmiştir, izlenesi süper kavgalar çıkmıştır, ne bileyim tüm güzel şeyler olmuştur. ve bi tanesi de illa ki çıkar ve " dün keşke gelseydin okula, çok eğlendik " der. işte ben öyle olunca çok hüzünleniyorum. (alpay erdem bitirişi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder