17 Haziran 2010 Perşembe

4 dakikadır başlık düşünüyorum. bulamadım.

bi keresinde hoşlandığım çocuk bana "naber lan fırlama" demişti.

çok üzülmüştüm.

ve

evet, şu an ritm tutuyorum. sevdiğim kız bana abi deyinceee....

_____________________

gelecekten bir haber alabilme şansım olsa, öğrenmek isteyeceğim şeylerden ilki olmasa da,
"30 yaşıma geldiğimde de odamın camından sarkıp, sigara içecek miyim?" diye sorabilirim.

___________________

geçen sene ve ondan önceki sene, okul biterken çok hüzünleniyordum. bu yaz kimseyi özlemeyecek ve beklemeyecek olduğum için KAFAM RAHAT HACI.

___________________

bir eve girdiğimde söylediğim, ilk olmasa da ikinci şeylerden biri; "ya bi şort tişört, bi şey var mı yae? " oluyor. rahatına düşkün biriyim.

___________________

yaz geldiğinde ben hemen soyunamıyorum ya. bakıyorum kızlar filan hemen yarı giyinik olabiliyor. ben uzun kolludan yarım kolluya, ordan kısa kolluya, ordan da kolsuzluğa geçiş yapabileceğim bir zaman dilimine ihtiyaç duyuyorum. eskiden bunu yapmak için mevsimsel geçişler vardı. artık yok. KÜRESELİ ISITMAYIN LAN ARTIK!

___________________

yarın sabah rejime başlıyorum. arkadaşlarımın desteğini bekliyorum.

___________________

dün brezilya maçını izledik 15 dakika filan. futbolcuların üzerinde uzun kollu forma vardı. güney yarım küreyle farklı mevsimler yaşadığımıza, hele ki güney afrikanın serin olabileceğine kesinlikle inanamıyorum. kuzey yarım kürede terlerken diğer yarım kürenin serinliğini kıskandım.

"kuzey yarım küredeyim"

yerim yurdum belli!!!11bir!!

herhangi bir yarım kürede olmak çok komikmiş ayol:)

___________________

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder