16 Haziran 2010 Çarşamba

uykusuz biri

uykum kaçtı.

okul bitti.hala okuldayım.yarın eve gidicem.

gecenin şu saatinde aklımda olan tek şey, yapmadığım osmanlıca ödevleri ve vedalaşamadığım osmanlıca hocasına yazacağım veda/teşekkür maili.

hava cok sıcak. yatağa çıkınca iyice terlemek...of.

bellattırro; anlamını kesinlikle bilmediğimiz ama söylemekten keyif aldığımız...

" botanik deme lan! " bugüne kadar duyduğum en iyi atarlardan biri.

dün gece, b10 215' te, kanepede, batuyla, otururken, "el kol yapmak" istiyordum.

dün gece, yine aynı yerde, yine aynı insanlara karşı, batman: the dark knight izlemek için verdiğim büyük savaştan galip çıkıp, gazi uykusuna yatmam...kalan sağların filmi bitirip matrixe geçmesi. benim hiç hatırlamamam...

"of o döngüye girmek istemiyorum. ama girdim galiba. döngüden çıkmak istiyorum. ama çıkamam galiba." iç hesaplaşmalarını dıştan yaşayanlar.

nihal kafa açıyor beyler.

benim bir arkadaşım var. tüm sorunlarımı çözüyor. bilge biri.
*
- çok mutsuzum
-hep mutlu olunmaz canım.
*
-çok yalnızım
-bazen olur öyle.
*
-çok sıkılıyorum
-sıkılmıyosun.
*
-sigara versene
-sigara zararlıdır.
- ...
- canım tek dalım kaldı ya.


heavyweight

evimi çok özledim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder