11 Mart 2010 Perşembe

en gizel bizimkiydi yeaa,


yarın liseden arkadaşlarımla bulusucam. aralarından 3-4 tanesini -ki aşırı severdim/hala da severim- okul bittiğinden beri görmüyordum.şöyle diyim, beni en son gördüklerinde saçlarım kırmızıydı.

(benim okulum bir kere çok tırt bir anadolu lisesiydi, kabul. okulumu söylediğimde, "o ne yeaa" diyen çok olurdu, hala da oluyor. puanım çok daha iyilerine layıkken amcamın presiyle bu okula kaydımı yaptırmıştık. "sen zaten daha yüksek puan almışssın,yardırırsın öss de çok yüksek puan gelir" kafasıyla beni yazdırdıkları okuldan, üçüncü olarak mezun oldum.SONDAN ÜÇÜNCÜ.)

biliyorum, herkese göre herkesin sınıfı "en yaramaz en haylaz ama en zeki ve en süper geyikli eğlenceli muhteşem insanların" sınıfıydı. ben o kafalara girmeyeceğim.ama şunu tereddütsüz iddia ederim, en varoş bizdik:) ben tek bir taksiye, öne 3, arkaya 5,5 kişi (birisi belinden itibaren camdan sarkıyordu) bindiğimizi biliyorum.neden? bilmem...6 kişi toplanıp 1 sigara parası çıkaramadığımızı biliyorum.ha çıkardık.sahte samsun 216 almıştık:( pera palas' ta ahey ahey tey tey diye dansettiğimiz mezuniyet gecesi. peki pera palas' tan sonra nereye gidildi dersiniz? caddebostan sahilde, kırmızı tuborg içmeye elbette. peki bir dersin iptal olduğunu duyduğumuzda ne yapardık? 41 kişi halay çekerdik.EVET, HALAY! bizim sınıf anadolu kokardı, tezek kokardı, saman kokardı.ter kokardı. koyun kokardık biz hepimiz. en sevdiğimiz şarkı "bu nasıl maraş" ve "boyalı direk" idi.tek aktivitemiz kadıköye ya da modaya gidip içmekti.son derece yüksek sesli yürürdük.en sevdiğimiz yiyecek patsostu. çok kişisel olacak ama, benim de en sevdiğim şey kantinden hamburger ve gofret çalmaktı.son derece mutlu olurdum.

...

ve şu an yazmak istediğim milyonlarca lise anısını yazamayacak kadar meşgul olduğum için mutsuzum. bunu da neden yazdım bilmiyorum.yayınlamama hakkına sahibim.sadece hislendim.backspace e gitmiyor elim.oha duramıyorum su an bildiğin akıyor.şiir gibi yazıyorum ya resmen.hatta yayınlayacağım bunu net.aman tanrım uyku bastırdı.nazım dayı oluyo bi de. BANA NE İÇİRDİNİZ!
öptüm bye.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder