1 Mart 2010 Pazartesi

yönüm arkam sağım solum

uzun zamandır hediye paketi yapmıyorum. " özel günlerde(?)" hediye almayan bir insanım.doğum günü olsun,aşk günü olsun, yılbaşı olsun... yok.almam.

bugün, geçen sene yatıya gitmek için her gece içinden geçtiğim yurdu, artık kendi odama giderken "sıcak" diye tercih ettiğimi farkettim. hiç de üzülmedim.

şu yön duygusu bende gercekten hiç gelişemedi.hiç ama.geçen gün kadıköyden evimi tarif edemedim arabada.
bununla alakalı olarak da, ben a2de kalıyorum.nazım kardeşimin odası b7de.havalar da malum soğuk.geceleri ekstra soğuk.bu yüzden yurtların içinden b7y kolayca gidiş yolu yarattım kendime. fakat a2 ve b7 yurtlarının arasında kalan a5 yurdunun koridorunun sonundaki ayırıma geldiğimde hala durup "nerden gitçektim lan" diye düşünüyorum ve bu sorunu şu şekilde çözüyorum, "gitmek istediğim yönün tersine gitmeliyim." çünkü "herhalde burdan, buraya giriyim iyisi mi" dediğim her taraf yanlıştı.bir kere mi tutmaz be!

"sağa dön" , "sola bak" gibi komutlar aldığımda ise kalem tutuyormuş gibi yapıp sağ tarafımın neresi olduğundan emin olmassam olmuyor arkedeş.nasıl heyecan basıyor sağım ya da solumla ilgili birşey yapmam gerektiğinde belli değil.

bildiğin gerzekmişim ben bu arada.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder