26 Mart 2010 Cuma

o kilitler acılsın lütfen-the original shot

biz bu ablalarımızın huzurundayız da, görmeyenler bizi görsün.yani güzel insanları bakar körler görsün.
-seni herkes görüyo herkes cok seviyo.
beni değil herkesi cok seviyor. şunu söylemek istiyorum ki kilitli kapılar açılsın lütfen. o yürrekler açılsın. bizler yaşamaya geldik dünyaya. o kilitler acılsın. lütfen kardeş kardeşe kıymasın. çünkü arada vesile kardeşlerimiz var, gönüllerimiz var.
kendimize gelelim lütfen. napıyoruz biz ki? biz napıyoruz ki? ben cok doluyum. bak sizi ben cok seviyorum da abime saygı duyuyorum.

*

söz saza düştüğü an, akla ilk gelen fatih kısaparmak vardır bu türkiye'de. ellerinden öpüyorum izliyordur herhalde. hadi öyle bişey yapalım, kafamıza göre. gönül yolculuğu yapalım, gönül. kardeş yolculuğu yapalım.yani o misafir ettiğimiz insanları düşünerekten biz de bu ülkenin cocuklarıyız. herkes kendine gelsin yani, böyle bir oyun yok.böyle bir dünya yok.bi tane dünya var.. dünya cok güzel.yasamak lazım o dünyayı, şu nefes aldığımız dünyayı...
ben ankara'dan geldim sizin gönlünüze.ama burdan bizi izleyenlere selamlar olsun.ama ben de diyorum ki napıyoruz biz?
-biraz duygusallık var di mi hakan? niye böyleyiz bugün?
şimdi... sevgili gelinim, sevgili gelinim. ses verir misin bana?
-ses var.
sevgili gelinim, sen türkiye'ye yüreğiyle o ağır gönlün, o yüreğin, iki elmanın yarısı biri abim biri sen bizlere gönlümüze kardeş olarak mal oldunuz onu da tasıyosunuz.
kilitli kapılar acılsın lütfen
o yürekler acılsın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder