15 Mart 2010 Pazartesi

9 x 6' nın cevabını en az 5 saniye düşünürüm

su anda, odaya geldiğimden beri süper şeyler yaptığım için o kadar gurur duyuyorum ki kendimle, anlatmakla anlatılmaz.

ve;

2 ay öncesine kadar en yakın arkadasım olan adamdan su anda gercekten nefret ediyorum ya.böyle resmen tahammül edemiyorum.gitsin istiyorum benim bulunduğum yerden.

ve;

dün gece hayatımın en kötü uykusuna yatmış olabilirim. o iki büyük minderin arasından yere değen belim, yine o büyük minderle bir türlü buluşmayan kafam, bacağımı hiçbir yere yerleştirememem...yatağa geçmeyi akıl ettiğimde, uyanmam gereken saate 45 dakika kaldığını görmem çok can sıkıcıydı.çok.

saçlarımı kendi haline bıraktım, uzuyorlar.

ben hep Patricia' ya benzemek istedim. ama O, benim hiçbir zaman olamayacağım kadar naifti.hala da öyle.ve ben hala O' na benzemiyorum.

________________________

cevap 54

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder