14 Mart 2010 Pazar

Kendimi Tanıştırayım

Ben senin kötü zamanınım.
Ben gözüne kaçan ama bir türlü çıkmayan kirpiğinim.
Aklında olan ama söyleyemediğin şeyim.
Soğuk havada ensene düşen tombul yağmur damlasıyım aynı zamanda.
Garip ses çıkartan bacakları kıllı bir böceğim.
Tuvalet kuyruğunda bitmeyen sırada seni zorlayan idrar kesenim.
Uykusuzluk çektiğin günlerde aklına giren uykusuzluk düşüncesiyim.
Herkesin senden daha iyi olduğu fikriyim.
Ortamlardaki gerginliğim.
Ben sürekli kazananım.
Benden korkarken yaşadığın korku duygusuyum, garip değil mi?
Beslediğin hayvanına çarpan arabanın şoförüyüm.
Ben senin kötü saç kesimin, seçemediğin giysin, istemediğin bir anda ortaya çıkan yırtık çorabınım.
Ben sigaranı yakamadığın çakmak, bulamadığın kibritlerinim.
Hiçbir zaman olamayacağın ‘iyi sen’im.
Zamanında yapılması gereken ama yapılmamış işinim.
Ağzına kaçan ufak sineğim.
Salatandaki kol kılıyım.
Kötü bir kokuyum, nereden geldiğim belli değil.
O içtiğin son yudum, çektiğin son fırtım.
Ödemeyediğin kredi kartı borcunda her ay artan faizinim.
Tuvalette elini attığın rulonun son turuyum.
Deliler gibi ağladığında kafanı koyduğun yünlü yastığım.
Evinin köşelerindeki rutubetim. Oradayım, seni görüyorum.
Ben gerçeğim, sen değilsin.
Ben karabiberliğin yerine geçmiş tuzluğum.
Ben seni hiçbir zaman güldürmeyenim.
Ben çok sevdiğin birisini kaybettiğin zaman yaşadığın derin üzüntünün içindeki yalnızlık korkusuyum.
Ben kaybolan eşyanım. Evde unuttuğun kapı anahtarını tutan anhtarlıktaki sevimli maskotum.
Ben otobanda gördüğün ezilmiş hayvanlarım.
Ben duruyorum, sen ise gidemiyorsun.
Ben yaşayamadığın mutlulukları sana hatırlatan mineralim.
Ben beklenmedik zamanda ortaya çıkanım, sen ise hep bekliyorsun.
Ben ‘Son bir isteğin var mı?’ sorusundaki vurguyum.
Ben insanların seni sevmemesi duygusuyum.
Ben senin yalnızlığınım ve hiçbir zaman yanında değilim.
Ben birbirini çok sevenleri ayıran inadım.
Hayatın boyunca senden kurtulmayan kötü alışkanlıklarınım.
Ben imrendiğin her şeyim.
Bana hiçbir zaman sahip olamayacaksın.
Yanlışlıkla attığın mesajım.
Ben sana yalan söyleyenim.
Ben senin bencil arkadaşlarınım. Ben senin kötü sevgilinim.
Ben gece geç saatlerde çalan telefonunun melodisiyim, ayrıca seni arayan ev sahibin de benim. Ben çok üşüdüğünde üzerini örtemeyen battaniyenin eksik kısmıyım.
Ben mutlulukların olmadığı yerdekiyim.
Ben senin kıskançlığınım.
Otobüste yanına oturan geyikçi adamım.
Ben kaybedemediğin kiloların, fast food yedikten sonra beliren pişmanlık hissinim.
Ben değerini bilmeyen kişilerin gördükleri kötü özelliklerinim.
Ben ağlayamadığın zaman boğazını düğümleyen hareketi yapan kas grubuyum.
Ben senin çirkinliğinim.
Kendinden utandığın anlarda seni terleten kalın giysinin sırtına batan etiketiyim.
Tanıdın mı beni?

Kaan Sezyum

daha fazlası için;
http://www.radikal.com.tr/Default.aspx?aType=RadikalYazarYazisi&ArticleID=947581&Yazar=KAAN%20SEZYUM&Date=02.08.2009&CategoryID=41

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder